top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

Tema 4 - Sport

Sportul face parte din viata mea de ani buni, de cand eram mica aveam pasiune pentru sport si miscare. Totul a inceput de la jocuri in curte, apoi a urmat lupte, mai exact judo care a facut parte din viata mea aproape jumate de an. Urma sa ma duc la campionate dar am aflat ca am o pasiune mult mai mare pentru fodbal si am facut parte din echipa femenina si ne antrenam cu echipa de baieti

1 просмотр0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6...

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page