top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

Tema 2 - Sigla


1.Am creat o fila cu dimensiunile: width: 300

height: 300

resolution: 300

2.Am făcut o linie verticală și cu Ctrl și T și am pus pe mijlocul filei la X punând 150 px.

3.Fac un triunghi si vârful la mijlocul liniei și cele lante 2 unghiuri le duc spre colturile filei si șterg linia.

4.Dau copy la triunghi si cu Ctrl și T îl întorc la 180 grade și lam deplasat in partea de sus a filei.

5. Le-am selectat pe amândouă si cu Ctrl și T le-am întors la 90 de grade.

6. Primele 2 triunghiuri sunt de culoare verde si al 3 și al4 triunghi sunt roșii.

7. Am dau copy la triunghiul verde de jos și cu Ctrl și T la W pun

100px și la H 150 px

8.Am dau copy la triunghiul verde cu mărimile schimbate și cu Ctrl și T l-am întors la 180 de grade ș la deplasat in partea de sus a filei și le-am schimbat culoarea în roșu.

9.Le-am selectat pe amândouă si cu Ctrl și T le-am întors la 90 de grade și le-am schimbat culoarea în verde.


6 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6...

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru...

댓글


Post: Blog2_Post
bottom of page