top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

Tema 15 - iSmart


1. Am facut un proect de 1200x1200 px si 72dpi

2. Am creat un triunghi echilaterar

3. Lam copiat si leam unit formand un romb din 2 triunghiuri

4. Am copiat de 2 ori rombul format le-am unit

5. Si am mai copiat un triunghi care la unit in cel lant capat

6. dupa ce am format baza am copita cele 5 triunghiuri centrale so leam intors la 180 de grade si am lipit cu baza

7. Apoi am luat cele lante 3triunghiuri centrale si leam intors la 180 de grade si iar le-am lipit

8. am copiat un triunghi cu varful in sus si lam lipit

4 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6 5+4x10+14/6 = 9.83 MEDIA PONDERATĂ: SD=(P-O)/6=14-5/6=9/6=1.5 m

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru început aveti nevoie de software-ul corespunzator tipului de proiect

Post: Blog2_Post
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2021 Svetlana Grajdean. Сайт создан на Wix.com

bottom of page