top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

Tema 12 - Great expectations

Ultima zi de liceu


Ultima noapte de liceu, este un sfârșit care nea pregătit de un nou început.

Unde noi vom fii responsabili, de toate alegerile noastre făcute și vom avea multe alte noi încercări. A doua zi te vei trezi si vei simți ciudat caci nu ești iar într-o vacanța mult prea așteptată și că e sfârșitul de fapt.

O zi plină de emoții de fericire, tristețe poate chiar și frică, căci cu cât mai

aproape e ultima zi cu atât mai aproape e și bacul. Pentru care din păcate mulții nu sun pregătiți și alții vor să obțină o nota mare iar alții doar să treacă. Ne vor copleși amintirile cu momente plăcute dar și certuri, dar asta e ceva normal. Țin minte fețele confuze ale colegelor, când am fost prezentată fiind colega nouă la începutul clasei a zecea. Am avut prietenii în care mereu ne distram și normal că erau si certuri, și una din certuri a pus stop la relația noastră de prietenie. Dar una din fostele prietene, care își dădea prea multă importanța și căuta în continu atenție și era foarte frustrată și încerca mereu să facă glume, pe seama mea dar știam să mă apăram. Dar in a unsprezecea mi-am găsit o prietenie în care chiar nu am avut certuri.

În concluzie a fost o etapa a veți prin care am trecut acumulând multe

informații și experiențe care mă vor ajuta în viitor și le mulțumesc colegilor și profesorilor care mau susținut.

9 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6 5+4x10+14/6 = 9.83 MEDIA PONDERATĂ: SD=(P-O)/6=14-5/6=9/6=1.5 m

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru început aveti nevoie de software-ul corespunzator tipului de proiect

Post: Blog2_Post
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2021 Svetlana Grajdean. Сайт создан на Wix.com

bottom of page