top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

Microsoft excel



  1. Am scris de la 1 la 10 in coloana a incepand de A 2 pana la A 11

  2. Dar in coloana B incepand de la B 2 pana la B 11 am pus oricare numar de la 1 la 100

  3. Am scris in celula A 1 ,,nr/crt''

  4. Dar in celula B 1 ,,aleator''

  5. Si in C 1 ,,radical''

  6. Am scris in C 2 ,,=SQRT

  7. Si a aparur radicalui numarului ales de la 1 la 100

  8. Am selectat C 2 am dus plusul la coltul celulei si am tras in jos pana la C 11 si s-au calculat radicali numerilor

0 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6...

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru...

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page