top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

M3- Tema 18- Queen of diamonds 2

Membrii echipei mele au fost: Balic Diana , Delia Georgiana Bandi

Eu m-am ocupat de mărimile elementelor din proiect: font, romburi, forma cărții de joc cât si mărimea siluetei.

Rolul Dianei a fost cel de a face o fotografie cât mai reușita pentru proiect și de asemenea, să redactez articolul de pe blog într-o manieră cât mai elegantă.

Iar rolul Deliei a fost reprezentat de tot ceea ce înseamnă estetica si așezarea elementelor in proiect.

Eu am fost modelul pentru silueta din cartea de joc.


4 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6...

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru...

Comentários


Post: Blog2_Post
bottom of page