top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

M2 Tema 9

Обновлено: 20 окт. 2023 г.


  1. Am cautat si salvat poza

  2. Am facut pe ph un fisier A4 si la Viev apoi la New Guide am pus margini vertical si orizontal de 1 cm

  3. Pe ph am dat lungimea de 5 cm

  4. Am mutat imaginea pe fisierul A4

  5. Am copiat imaginea de doua ori si am creat o coloana de 3 imagini, pentru ca doar atatea incap dea intregul fara sa atinga de marginea de 1 cm

  6. A 3 imagine am deplasato in partea de jos si am echidistantat vertical

  7. Cele 3 imagini echidistantate care creaza o coloana leam unit intr-un layer care lam copiat de 2 ori si ultimul la pus in partea cea lanta a fisierului pastrand distanta de un centimentru

  8. Apoileam selectat p toate si echidestantat vertical

In rezultat au iesit 3 coloane si 3 randuri ecgidestantate cu margini lasate prin laterare de 1 cm

3 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6 5+4x10+14/6 = 9.83 MEDIA PONDERATĂ: SD=(P-O)/6=14-5/6=9/6=1.5 m

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru început aveti nevoie de software-ul corespunzator tipului de proiect

Post: Blog2_Post
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

©2021 Svetlana Grajdean. Сайт создан на Wix.com

bottom of page