top of page
Поиск
svetlanagrajdean

M1 TEMA 25


  1. Am creat un fisier cu marimile 781, 533, 100

  2. Am facut un dreptunghi si la styie am ales prin ultuma alegere care da contur negru si suptire

  3. Si am copiat si aranjat 8 pe toata pagina

  4. Am facut un patrat care lam aranjat pe partea de sus a dreptughiului 4 pe 4cm

  5. Acel patrat lam copiat si aranjat pe fiecare dreptunghi

  6. Culoarea patratelor am pus de pe imaginea originala care am salvato

  7. Si am scris denumirile culorilor care se regaseau pe imaginea originala

7 просмотров0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6...

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page