top of page
Поиск
  • svetlanagrajdean

12=XII


  1. Am facut captura de ecran pentru a putea afla marimea exacta

  2. Si am scris cu cifre romane numarul calculatorului meu care este 12 ,,XII''

  3. Am facut fundal negru caci era alb

  4. Apoi am scris ,,XII'' cu culoarea rosie

  5. Si am apasat la tastaura ,, Ctrl si T'' pentru a putea muta si mari ce era scris

  6. Pentru a pune un contur alb am dat dublu click pe layer si am apasat blending options si pe stroke

3 просмотра0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

M1 T8

În primul rând folosind formula caracteristica acestei metode, calculam durata de realizare a atestatului profesional. FORMULA: O+4M+P/6...

M3 T6

- pentru a realiza documentul digital pentru a fi imprimat, trebuie să ai în vedere următoarele: software-ul corespunzător - pentru...

Kommentare


Post: Blog2_Post
bottom of page